Nowoczesne rozwiązania myjniowe dla taboru szynowego
Wysokie wymagania stawiane pojazdom komunikacji publicznej w zakresie czystości powodują, że Właściciele taboru szukają szybkich i nowoczesnych rozwiązań służących do mycia.
Firma SULTOF sp. z o.o. jest producentem wielu modeli myjni specjalistycznych zaprojektowanych do mycia zróżnicowanego taboru autobusowego i szynowego.
SULTOF proponuje trzy modele myjni służące do mycia zróżnicowanego taboru szynowego:
Myjnia przejazdowa SULTOF - THOR
Myjnia pół-portalowa SULTOF - PROTEUS
Myjnia portalowa SULTOF - AmTrak
Myjnia wózków pojazdów szynowych - Nowość!
W zależności od potrzeb, myjnie te mogą być łączone w ramach jednej instalacji, a także modyfikowane, w celu lepszego dostosowania do specyficznych potrzeb.
Myjnie szynowe SULTOF produkowane są z wysokogatunkowej stali nierdzewnej.
Myjnia przejazdowa SULTOF - THOR
Ten model myjni przeznaczony jest do szybkiego mycia przejazdowego. Myty pojazd przejeżdża przez zestaw modułów szczotkowych, wykonujących poszczególne fazy mycia.
Myjnia pół-portalowa SULTOF – PROTEUS
Myjnia ta składa się z dwóch (lub większej liczby) pół-portali poruszających się obustronnie wzdłuż stojącego pojazdu.
Każdy pół-portal myjni SULTOF – PROTEUS wyposażony jest w jedną szczotkę pionową do mycia boku pojazdu oraz jedną krótką szczotkę poziomą do mycia powierzchni czołowych i krawędzi dachu.
Myjnia portalowa SULTOF – AmTrak
Konstrukcja myjni pozwala na stosowanie jej wszędzie tam, gdzie nie występuje sieć trakcyjna, np. do mycia szynobusów i wagonów metra.
Opcjonalnie, w przypadku wszystkich wyżej opisanych modeli myjni, na wyjeździe może być zamontowana suszarka w postaci zespołu dmuchaw zrzucających wodę z pudła przejeżdżającego pojazdu.
Wszystkie myjnie współpracują również z systemami automatycznej identyfikacji pojazdów co umożliwia automatyczny wybór programu mycia.
Myjnia wózków pojazdów szynowych
W 2021 roku do szerokiej gamy produktów firmy Sultof sp. z o.o., przeznaczonych do mycia taboru kolejowego, dołączyła Myjnia wózków pociągów, tramwajów i metra oraz luźnych elementów umieszczanych na wózkach serwisowych.
System mycia składa się z samojezdnego portalu wyposażonego w rotatory z dyszami myjącymi wózek strumieniami pod wysokim ciśnieniem oraz modułu oscylacyjnego mycia podwozia.
Dodatkowo, zarówno na portalu jak i na module mycia podwozia znajdują się dysze nanoszące specjalny środek chemiczny.
Wszystkie elementy urządzenia zostały wykonane ze stali nierdzewnej.
Praca urządzenia jest kontrolowana przez sterownik mikroprocesorowy. Do obsługi służy pulpit operatorski z dużym, kolorowym ekranem dotykowym. Istnieje możliwość konfigurowania programów mycia w zależności od rodzaju wózka, stopnia zabrudzenia itp.
Do mycia może być wykorzystywana woda czysta oraz obiegowa, podgrzana lub zimna.
Mycie odbywa się w kabinie myjącej. Wózki wtaczane są ręcznie lub przy pomocy wyciągarki.
W pobliżu kabiny znajduje się zaplecze techniczne z pompami, filtrami, zbiornikami oraz pozostałymi urządzeniami towarzyszącymi.
Należy zaznaczyć, że zarówno parametry Myjni wózków mogą być dostosowane do indywidualnych wymagań klienta. Dotyczy to w szczególności: rodzajów dysz, ciśnienia i wydatku pomp, omijania stref wrażliwych podczas mycia itp.
Naszym atutem jest także doświadczony zespół konstruktorów i automatyków. Potrafimy „uszyć” myjnię na miarę w sytuacjach, gdy mamy do czynienia ze starymi, często zabytkowymi halami, a także przeprogramować urządzenie gdy pojawi się nowy tabor.
Wysokie wymagania stawiane pojazdom komunikacji publicznej w zakresie czystości powodują, że Właściciele taboru szukają szybkich i nowoczesnych rozwiązań służących do mycia.
Firma SULTOF sp. z o.o. jest producentem wielu modeli myjni specjalistycznych zaprojektowanych do mycia zróżnicowanego taboru autobusowego i szynowego.
SULTOF proponuje trzy modele myjni służące do mycia zróżnicowanego taboru szynowego:
Myjnia przejazdowa SULTOF - THOR
Myjnia pół-portalowa SULTOF - PROTEUS
Myjnia portalowa SULTOF - AmTrak
Myjnia wózków pojazdów szynowych - Nowość!
W zależności od potrzeb, myjnie te mogą być łączone w ramach jednej instalacji, a także modyfikowane, w celu lepszego dostosowania do specyficznych potrzeb.
Myjnie szynowe SULTOF produkowane są z wysokogatunkowej stali nierdzewnej.
Myjnia przejazdowa SULTOF - THOR
Ten model myjni przeznaczony jest do szybkiego mycia przejazdowego. Myty pojazd przejeżdża przez zestaw modułów szczotkowych, wykonujących poszczególne fazy mycia.
Myjnia pół-portalowa SULTOF – PROTEUS
Myjnia ta składa się z dwóch (lub większej liczby) pół-portali poruszających się obustronnie wzdłuż stojącego pojazdu.
Każdy pół-portal myjni SULTOF – PROTEUS wyposażony jest w jedną szczotkę pionową do mycia boku pojazdu oraz jedną krótką szczotkę poziomą do mycia powierzchni czołowych i krawędzi dachu.
Myjnia portalowa SULTOF – AmTrak
Konstrukcja myjni pozwala na stosowanie jej wszędzie tam, gdzie nie występuje sieć trakcyjna, np. do mycia szynobusów i wagonów metra.
Opcjonalnie, w przypadku wszystkich wyżej opisanych modeli myjni, na wyjeździe może być zamontowana suszarka w postaci zespołu dmuchaw zrzucających wodę z pudła przejeżdżającego pojazdu.
Wszystkie myjnie współpracują również z systemami automatycznej identyfikacji pojazdów co umożliwia automatyczny wybór programu mycia.
Myjnia wózków pojazdów szynowych
W 2021 roku do szerokiej gamy produktów firmy Sultof sp. z o.o., przeznaczonych do mycia taboru kolejowego, dołączyła Myjnia wózków pociągów, tramwajów i metra oraz luźnych elementów umieszczanych na wózkach serwisowych.
System mycia składa się z samojezdnego portalu wyposażonego w rotatory z dyszami myjącymi wózek strumieniami pod wysokim ciśnieniem oraz modułu oscylacyjnego mycia podwozia.
Dodatkowo, zarówno na portalu jak i na module mycia podwozia znajdują się dysze nanoszące specjalny środek chemiczny.
Wszystkie elementy urządzenia zostały wykonane ze stali nierdzewnej.
Praca urządzenia jest kontrolowana przez sterownik mikroprocesorowy. Do obsługi służy pulpit operatorski z dużym, kolorowym ekranem dotykowym. Istnieje możliwość konfigurowania programów mycia w zależności od rodzaju wózka, stopnia zabrudzenia itp.
Do mycia może być wykorzystywana woda czysta oraz obiegowa, podgrzana lub zimna.
Mycie odbywa się w kabinie myjącej. Wózki wtaczane są ręcznie lub przy pomocy wyciągarki.
W pobliżu kabiny znajduje się zaplecze techniczne z pompami, filtrami, zbiornikami oraz pozostałymi urządzeniami towarzyszącymi.
Należy zaznaczyć, że zarówno parametry Myjni wózków mogą być dostosowane do indywidualnych wymagań klienta. Dotyczy to w szczególności: rodzajów dysz, ciśnienia i wydatku pomp, omijania stref wrażliwych podczas mycia itp.
Naszym atutem jest także doświadczony zespół konstruktorów i automatyków. Potrafimy „uszyć” myjnię na miarę w sytuacjach, gdy mamy do czynienia ze starymi, często zabytkowymi halami, a także przeprogramować urządzenie gdy pojawi się nowy tabor.